Na een week in Malaga

1 februari 2017 - Jakarta, Indonesië

Zijn we het al zat? Helemaal niet!! Het is hier heerlijk. Alleen de temperatuur die we hier elke dag hebben maakt je al vrolijk. Nog niet te dingen die je soms meemaak. Van de week zaten we heerlijk op een terrasje toen er opeens een schoenpoetser langs liep en vroeg of hij de schoenen moest poetsen. Aangezien Barry's schoenen er niet uitzagen zei ik: YES! Terwijl hij al bezig was vroeg ik hoeveel het kostte, €5 zei hij nou ik schrok me rot. De rekening van de koffie en sparood was €3. Barry moest lachen en zei: dat krijg je er van! Nou ja weer wat om er later om te lachen. Heb nog een euro af kunnen dingen. Verder zijn we naar de stad Ronda gereden en wat was die tocht geweldig mooi. De natuur de stad op zich is ook erg mooi.

gisteren geen zin om wat de doen, dus met de bus naar de markt gegaan en wat fruit gekocht. Verder in het park vogeltjes gevoerd met oud brood en toen weer naar huis. Wel weer leuke foto's gemaakt. Vergeet niet de foto's te bekijken.

1. Trijnie Hoogsteen:
    1 februari 2017
    Zo'n dagje niks doen is ook fijn hoor! Dat moet je als gepensioneerde echt ook leren :) Fijn dat jullie zo genieten. En zonder gekke dingen zou het ook niet kunnen als je Babs kent!!
  2. Jos T.b:
    2 februari 2017
    Trijnie heeft gelijk, luieren is een kunst die je moet leren, dat geldt zeker voor Babs. Geniet ervan mensen!
    Groetjes van jos.