Malaga

24 januari 2017 - Málaga, Spanje

Wat is alles heerlijk verlopen. Bij aankomst konden wij de pendelbus niet vinden. Maar met veel vragen vonden wij het busje. Alles was goed geregeld. Aangezien Barry 75 jaar is moest hij als tweede bestuurder € 50 extra betalen. Nou ja als dat alles is! Nog steeds geen man over boord.

Aangekomen in de buurt van het huisje hebben we de auto op een parkeerplaats gezet en werden we opgehaald door de beheerder. Het appartement is niet groot maar genoeg voor ons tweeën.

Het is drie dagen geleden dat we geland zijn. Barry is twee dagen best wel beroerd geweest. Hij begint nu lekker op te knappen.

Gisteren naar Torremolinos geweest en vandaag naar het centrum. Even de omgeving bekeken een kerk bezocht en de bus genomen. In de stad kun je niet met de auto komen en de bus kost geen drol (2,30) voor twee personen. En we stappen precies tegenover ons huisje in en uit.

Ook hebben we vandaag een overdekte markt bezocht. Die was wel supergaaf.

Natuurlijk hebben we in deze paar dagen ook wel wat beleefd. Ik bedoel ik. Barry voelde zich niet goed. Dus heb ik de sleutel meegenomen en heb de omgeving verkend. Na een uur kwam ik terug maar de sleutel paste niet goed. Waarschijnlijk de verkeerde sleutel meegenomen. Dus ik heb op de ruit getikt en Barry geroepen maar geen reactie. Dus maar wachten tot hij wakker werd. Wat blijkt na 2 uren te hebben gewacht, getikt en geroepen, dat ik de verkeerde deur voor me had.maar alles is goed gekomen. Zoiets overkomt mij natuurlijk weer.

Vergeet niet de foto's te bekijken

Van de week komt het vervolg

1. Jos T.b:
    25 januari 2017
    Hoe toch jij? Gelukkig is het geen straf om daar buitrn te zijn. Lekker weertje. Nog veel plezier samen. Groetjes.
  2. Meiske en Jan:
    25 januari 2017
    Lieve mensen,

Wie verre reizen maakt, kan veel verhalen vertellen, ofwel wie het breed heeft laat het breed hangen. Oud Hollandse gezegden:-)
    Maar we gunnen het jullie van harte en hopen in de toekomst nog veel reisverslagen te mogen ontvangen.
    Hartelijke groeten en kusje van Meiske.