De eerste paar dagen

8 november 2017 - Jakarta, Indonesië

Nou we werden helemaal niet opgehaald van het vliegveld. Die mensen waren nog onderweg van radja ampat. Masr geen probleem. Met twee taxis naar het hotel gebracht waar iedereen ons stond op te wachten. Dus een hartelijk ontvangst.

We kregen de kamers toegewezen maar we waren herl kritisch. Edith en Ferry hadden wel een mooie kamer maar geen kast. Wij kregen een kamer die heel groot was maar de badkamer was spiegelglad. Aangezien Barry niet goed ter been is hebben we een andere kamer gekregen maar daar werkte de airco niet goed.  Dus nu naar een derde kamer en die is prima.

Gisteren 2 durians gekocht waarvan eentje helaas rot was van binnen, maar dan kennen ze mij niet goed genoeg. Vandasg gaan we naar hem terug en ik vraag gewoon een nieuwe.

We hebben de omgeving verkend en hebben de straat gevonden waar Meiske heeft gewoond  ik hoop dat ze wat herkend

Verder ook het huis van de fam.. Andreas gevonden en dat zag er nog prima uit